Translate

sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Dataamista ja sadepisaroita.

Moi!(:

Sateinen Sunnuntai, mikäs sen ihanampaa, kun maata sängyssä dataten ja kuunnellen sateenropinaa. Sillain mä vietin aamupäiväni ja sen jälkeen lähdin Peppiinan ja Julian luo.(:
Tässä kuvia päivästäni:
 



 UpS!D;




Mut ja Pandan valkoinen on vaan luotu yhteen. <3
 
Aika turhii kuvii nää kaikki, mutta ehdotelkaas aihetta seuraavaan postaukseen! (:
 
 
Tähän loppuun voisin kertoa  10 vähän ERIKOISEMPAA asiaa itsestäni!(8
 
1.Oon pescovegetaristi.
2.Rakastan oliiveja ja sieniä.
3.Oon riippuvainen punaisesta kynsilakasta, jonka on pakko olla sävyltäänkin oikeaa.
4.Pandan valkoinen on mulle kaikki kaikessa.
5.Vihaan salkkareita, vaikka pikkuhiljaa vihani niitä kohtaan on alkanut laantua. :DD
6.En saa öisin koskaan unta.
7.Olen ikuinen kynsijenpureskelijaD;
8.Naksuttelen aina varpaitani :D
9.En koskaan dataa istuen nätisti tuolilla kone pöydän päällä, vaan makaan jotenkin oudosti sängyssä ja kone on vatsani päällä. :D
10.En keksi tätä viimeistä asiaa millään! :D
 
Suuret kiitokset kommenteista! <3 Voin tehdä Lumotusta arvostelun, kunhan saan sen eka luettua loppuun! ;D Voisin muttaakin tässä joku päivä ulkoasua, kunhan ehtisi ;D Laiskahan olen xP

Kysymyksiä? Ois kiva tehä kysymyspostaus! (:

Juu, tämmöinen postaus tällä kertaa! (:
Jätä ihmeessä kommentti ja ehdota seuraavan postauksen aihetta?!
 
 
 

1 kommentti: