Translate

sunnuntai 30. syyskuuta 2012

My week (;

Moii!(:

En oo ehtinyt postaileen, mutta nyt yritän jonkunlaisen postauksen saada kasaan.
Sitten seuraavalla viikolla postailen pari kertaa ja viikonloppuna tulee pitkä postuas ja paljon kuvia (:
Kun meen mun kaverille yöksi ja sinne tulee myös kolme muuta, joten meit on yhteensä viis siellä.<3


Toi joo voisin kertoo tässä postauksessa, vaikka mun viime viikosta.
Mä ohitan Maanatain ja hyppään suoraan Tiistaihin.

Tiistai: Koulussa ihan perus päivä, matikan koe ja niin. Sen jälkeen Terhin kanssa. Miks aina kun me ollaan Terhin kanssa on ne sateiset ja kylmät päivät? :o No kuitenkin oli kivaa ja parast seuraa! (;
Sen jälkeen oli viel harkat. Öäöä..teatteria siis harrastan. Me tehtiin jotain yhteistyö harjoituksia ja luettiin pari kertaa niitä monologeja läpi. Ja mikäs yheksält illal tuol satees ja pimees pyöräilees. (8

Keskiviikko: Meillä oli taksvärkki päivä. Kotona tuli vietettyä se nukkuen ja siivoten tota mun huonetta. Niin se päivä menikin nopeesti..

Torstai: Koulussa taas ihan normi päivä. Kolme tuntii köksää. Me tehtiin broilerikeittoo (mulle tosin ilman broilereita:P), voisarvia ja jotain rahkaa...
Sitten oli myös Ruotsin sanakoe. Koulun jälkeen olin sit Julian kanssa. Käytiin ostaas synttärilahjat ja löydettiinkin jotain. :D

Perjantai: Koulun jälkeen olin Iidan ja Julian kanssa. Sitten illalla oli mun akverin synttäribileet, parasta oli! <3 ....ja onnee sulle vielä, jos tuut lukee tän! (;

Launtai: Se oli sitten semmoinen perus dataamis päivä, sitten pyöräilin mun siskon kanssa Poriin. :D
Ja syötiin iltapalaks tortilloit!

Tämmonen postaus tällä kertaa, kommentei? (:

1 kommentti: